Finom és tápláló összetevők az állapotok visszafordításához

A táplálkozással kapcsolatos megközelítésünk arról szól, hogy jól érezzük magunkat, megéljük az élet örömét, és ne a halál félelmét. Ha így eszel, fogyni fogsz és egészségre teszel szert. Ami fenntartható, az az öröm és a jó érzés, ezért élvezd ezt a finom és tápláló étkezési módot!

 

Az 50+ Életerő Program tudományosan bizonyítottan táplálkozási ajánlásokat használ, amelyeket leginkább Dr. Ornish, Dr Greger és A.William kutatásaira és ajánlásaira alapozott életmódváltó program, ami megfordítja még a súlyos szívkoszorúér-betegség, a 2-es típusú cukorbetegség, a hiperkoleszterinémia és a magas vérnyomás progresszióját, valamint lassítja, leállítja vagy akár meg is fordítja a korai stádiumú prosztatarák progresszióját sorozatban vezető, szakértők által felülvizsgált folyóiratokban közzétett randomizált kontrollált vizsgálatokból .

Azt is megállapították, hogy az életmód megváltoztatása megváltoztatja a génjeinket – bekapcsolja a védőgéneket és kikapcsolja a gyulladást, az oxidatív stresszt elősegítő géneket és a prosztatarákot, az emlőrákot és a vastagbélrákot elősegítő géneket – csak 3 hónap alatt több mint 500 gén működése változik át. Ezenkívül ezek az életmódbeli változások meghosszabbítják a telomereket, kromoszómáink végeit, amelyek szabályozzák az öregedést, ezáltal kezdik megfordítani az öregedést sejtszinten.

Az 50+ Életerő Program tudományosan bizonyítottan táplálkozási ajánlásokat használ, amelyeket leginkább Dr. Ornish, Dr Greger és A.William kutatásaira és ajánlásaira alapozott életmódváltó program, ami megfordítja még a súlyos szívkoszorúér-betegség, a 2-es típusú cukorbetegség, a hiperkoleszterinémia és a magas vérnyomás progresszióját, valamint lassítja, leállítja vagy akár meg is fordítja a korai stádiumú prosztatarák progresszióját sorozatban vezető, szakértők által felülvizsgált folyóiratokban közzétett randomizált kontrollált vizsgálatokból .

Étrendi irányelvek

Az ételek nem jók és nem is rosszak, de némelyik egészségesebb az számodra, mint mások – túlnyomórészt gyümölcsök, zöldségek, teljes kiőrlésű gabonák, hüvelyesek, szójatermékek, zsírmentes tejtermékek és tojásfehérjék természetes formájukban, valamint néhány jó zsír, amely omega-t tartalmaz 3 zsírsavat tartalmaz. Ezek azok az ételek, amelyek gazdagok lassan lebomló szénhidrátokban, jó zsírokban, jó fehérjékben és más védőanyagokkal vannak teli. Legalább 100 000 olyan anyag van ezekben az élelmiszerekben, amelyek erősen rákellenesek, szívbetegség elleni és öregedésgátló tulajdonságokkal rendelkeznek. Amit beviszünk, ugyanolyan fontos , mint amit kizárunk. Tudnunk kell az okát annak, hogy miért zárunk ki egy-egy élelmiszert és miért építjük be a másikat. Ha nem értjük az okokat, könnyen visszazuhanhatunk eredeti elindulási állapotunkhoz.

Fogyasszunk többnyire növényeket természetes formájukban

A kalóriákat nem számolgatjuk,csak összehasonlítjuk, a hasznosulási képességüket vizsgáljuk. A nap folyamán elterjedt kicsi, gyakori étkezések segítenek elkerülni az éhséget és állandó szinten tartani az energiaszintet. Az adagkontroll segít az egészséges testtömeg elérésében és fenntartásában, valamint a vércukorszint szabályozásában.

Nem az a lényeg, hogy mennyit,hanem, hogy mit eszünk! Nem éhezünk!

A 4 Lépés Életerő táplálkozási program  vezetőjeként, tapasztalataim szerint, megigérhetem neked, hogy :- egy héten belül leadhatsz akár három kilót ezzel a diétával.

Hogyan működik?

Az enzimekben gazdag élelmiszerek beviteléről és a csökkentett, helyesebben a megfelelő kalóriatartalmú élelmiszerek helyesen összeválogatott arányáról van szó. Pontosabban: – azoknak, akik követik a 4 Lépés Életerő  étrendet, nem kell aggódniuk, hogy mennyit esznek, de hogy mit esznek azt alaposan meg kell válogatniuk