Egyedülálló Omega-3

Emberi fogyasztásra, az egyik legjobb termék !

Egyedülálló Omega-3 Halolaj

Mi az Izlandon található LYSI céget találtuk a legjobbnak.

Miért a LYSI ?

Cég információ

A céget 1938. január 10-én jegyeztette be Tryggvi Olafson, miután az USA-beli Upjohn Company nagy mennyiségű tőkehalmáj olajra adott megrendelést, amit már manufakturális módszerekkel nem lehetett teljesíteni. Olafson 1937-ben Norvégiába utazott, és megrendelte a gyártáshoz szükséges gépeket. A tőkehal májolaj miatt már akkoriban is nagy volt a kereslet a az A és a D vitaminok fontossága miatt. A Lysi hamarosan Izland legnagyobb tőkehal májolaj termelőjévé vált Izlandon. Az 1950-es években a kereslet jelentősen lecsökkent, és az árak is lefele zuhantak.

Saját Kutatások

 1979-ben a kutatók arra a következtetésre  jutottak, hogy a hal lipidek nagyon nagy mértékben csökkentik a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát.

A Lysi ezek után növelte a hangsúlyt a kutatás- fejlesztésre, aminek következtében a Lysi ma az Omega-3 területén a gyártástechnológiában is vezető szereplő.

Gyártási Technológia

2012-ben a Lysi a feldolgozás minden szakaszára új feldolgozó üzemeket nyitott meg, és ezzel az egyedülálló felszereltséggel a legmodernebb gyártástechnológiát alkalmazza.

Milyen szempontok szerint

válasszunk

Omega3 készítményt ?

Melyek azok a kiválasztási kritériumok, amelyek alapján színvonalban és árban is az ideális terméket kapjuk?

  • Ne  növényi eredetű legyen (nagyon alacsony az EPA-DHA kihozatal)
  • Ne meleg vízi hal legyen az alapanyag.
  • Tiszta, szennyezésmentes hidegvízű tengerből származzon
  • Ne nagytestű hal legyen a mérgek lerakódása miatt
  • Ne mesterségesen (akvakultúrában) tenyésztett hal legyen
  • Megfelelő összetételű legyen az olaj
  • Ne tartalmazzon tartósítószert, ugyanakkor
  • Ne legyen avas (TOTOX érték 5 alatti)
  • Ne pár éves múltra tekintsen vissza a gyártó, és legyen minősítése
    az adott ország várható maximális életkora, magasabb legyen az európai átlagnál.

Miért kell az Omega -3 a szervezetnek ?

Mert gyógyír !

  • szív-és érrendszeri megbetegedéseknél,
  • az ízületi gyulladásoknál,
  • a ráknál, az allergiáknál,
  • a diabétesznél,
  • a reumánál,
  • a magas vérzsír tartalomnál és
  • az idegrendszeri megbetegedéseknél,
  • lelassítja  az öregedési folyamatokat,
  • jelentősen befolyásolja az általános közérzetet.

Teremtsünk egyensúlyt !

 

Majdnem mindenki túl sok Omega-6 zsírsavat fogyaszt, (telítetlen növényi olajokat, napraforgó olajat, kukoricacsíra olajat, keményített növényi olajokat, és nagyon kevés Omega-3-at eszünk (algák, krill, tengeri halak úgymint makréla, lazac, szardínia, mert ezek a halak algákat esznek.

A növényi eredetű Omega-3-ak és magolajak (lenmagolaj) a kis hatásfokú EPA/DHA átalakítás miatt nem annyira előnyösek számunkra.

Táplálkozásunkban egyensúlyban kell lennie az Omega-3 és Omega-6 zsírsavaknak (3:1 és 5:1 közöttig elfogadható még).

A túlzott Omega-6 arány testünk sejtjeiben gyulladásokhoz vezet, melyek mielőtt még panaszokat és fájdalmakat okoznának, már óriási károkat tesznek bennünk, anélkül, hogy éreznénk azt!

A mai táplálkozási szokásaink, a sok gabonával és növényi olajokkal túlzott Omega-6 dominanciát okoznak, ami az arányokat 30:1-hez is eltolhatja.

 

A legújabb kutatások kimutatták, hogy a gyulladások a fő bűnösök :

  • szív-és érrendszeri megbetegedéseknél,
  • az ízületi gyulladásoknál,
  • a ráknál, az allergiáknál,
  • a diabétesznél,
  • a reumánál,
  • a magas vérzsír tartalomnál és
  • az idegrendszeri megbetegedéseknél,
  • felgyorsítják az öregedési folyamatokat, és
  • jelentősen befolyásolják az általános közérzetet.

Egyedülálló Omega-3

 

Az Omega-3-akat, mint fentebb már említettük, algák, növények vagy halak tartalmazzák szénsav észter illetve triglicerid formájában. A növények viszont csaknem kizárólagosan a számunkra nem olyan előnyös

α-linolénsavat tartalmazzák, amíg az angolnában, pontyban és szardíniában valamint a vörös algákban főleg a DHA és az EPA a mérvadó. A halak ezeket a zsírsavakat az algával való táplálkozásukkal viszik be a szervezetükbe.

Hogyan jut a szervezetbe?

 

Az Omega-3 zsírsavat testünk nem tudja előállítani, ezért azt élelmiszerként kell szervezetünkbe bevinnünk. Legjobb forrásai az: algák, halak, és tenger gyümölcsei.

Az Omega-3-at nekünk algákból és óceáni halakból kell kinyernünk, nem növényekből vagy magvakból. Toxikológiai okok miatt meggondolandó viszont a hosszú életű rablóhalak fogyasztása, melyek ólmot illetve higanyt tartalmazhatnak, és pl. havi 114 g kardhal, vagy 454 g tintahal fogyasztása már mérgező lehet. Majdnem aggodalom nélkül fogyaszthatjuk viszont a szardíniát, a szardellát és a makrélát (havi 2750grammal), vagy még jobb a vadlazac 3620 grammal havonta.

Ha valamit biztos megoldásnak lehet nevezni, akkor a legbiztosabb megoldás a az omega-3 halolaj formába való bevitel, legalább napi 1 200 mg mennyiségeben.

A speciális olaj, amit naponta fogyaszthatunk

A LYSI tőkehal májolaj tiszta természetes forrásból származik az Észak Atlanti Óceán vizéből Izland partjainál fogott halak (Gadus morhua morhua) májából.

A halak természetes reprodukciója végett a kifogott hal mennyisége limitált.

Kitűnő forrása a tőkemáj halolaj az Oega -3 zsírsavaknak, ami kíméletes technológiával kerül kivonásra.

A- és D- vitaminban gazdag, hozzáadott E-vitamint is tartalmaz.

Az omega-3 zsírsavak hozzájárulnak a keringési rendszer egészséges működéséhez.

A tőkehal máj olaj kedvező hatással van az általános egészségi állaptra.

Javasolt azoknak fogyasztani, akik kevés tengeri eredetű táplálékot fogyasztanak illetve, szeretnék egyensúlyba hozni az omega-3 : omega-6 arányát a szervezetben.

Napi ajánlott mennyiség :

-felnőtteknek 2 teáskanál, (10 ml)

-gyermekeknek 1 teáskanál (5 ml)

Tárolás:

Száraz, hűvös, napfénytől védett helyen. Felbontás után a hútőszekrényben, ahol kissé zavarossá válhat az alacsonyabb hőmérséklettől, de ez nem befolyásolja a termék minőségét. Gyermekektől is óvjuk gondosan elzárva.

 

Minőségét megőrzi dobozon feltüntetve. ( hónap, év)

Összetevők : Hidegen sajtolt tőkehalmáj – olaj E-vitamin

Tápanyagok az ajánlott napi mennyiségben 1 teáskanál 5 ml – gyermekeknek 2 teáskanál 10 ml felnőtteknek
Energia tartalom 170 kJ /  41 kcal 340 kJ /  82 kcal
Zsír 4,6 g 4,6 g
egyszeresen telített zsírsavak 1,5 g 3,0 g
EPA – eikozapentaénsav 340 mg 680 mg
DHA – dokozahexaénsav 468 mg 930 mg

  

Vitaminok Mennyiség *RDA *RDA *RDA *RDA *RDA *RDA
4-6 év 70-10 év 11-14 év 15-18 év  Felnőttek
A – vitamin 230 µg 46% 33% 29% 29% 460 µg 58%
 E – vitamin    4,6 mg 77% 66% 46% 46% 9,2 mg 77%
 D – vitamin 4,6 µg 46% 46% 46% 46% 46% 9,2 mg   77%

 

5 690 Ft / üveg

kb 1 havi adag

Technikai információ

Az alábbi megrendelő kitöltése után, Ön kap egy e-mailt, ahol lesz egy visszaigazoló link, amire rá kell kattintani, hogy a megrendelés érvényes legyen. Ha nem kattint rá a visszaigazoló e-mailban levő linkre, akkor a rendelés érvénytelen. Ha nem találja az e-mailt kérem nézze meg a SPAM mappában, vagy ha gmail fiókot használ, előfordulhat, hogy a promóciók között lesz az e-mail.

Ha a visszaigazolás után negyed órán belül nem kap visszaigazoló e-mailt kérem keressen a +36 70 6098158 telefonos elérhetőségen, vagy írjon a gyogyitotaplalkozas@gmail.com e-mail címre.

Az Omega3 és az Agy egészsége

“Az emberi agy megközelítőleg 60% zsírból áll. Az Omega 3 zsírsav majdnem a felét teszik ennek ki. Az agyszövet gazdag Omega 3 zsírsavakban. Az agy anyagának kb. 8%-a Omega 3 zsírsav. Ez fontos az emberi agy normális szerkezetéhez és működéséhez. Az Omega 3 zsírsavak teszik lehetővé a kommunikációt az agysejtek között. Annak érdekében, hogy az idegi impulzusok eljussanak az egyik idegsejttől a másikig, át kell jutniuk a sejthártyán, ami körülveszi az idegsejtet. Az Omega 3 zsírsavak biztosítják ennek a külső hártyának a rugalmasságát, ezzel megkönnyítik, hogy a jelek átjussanak az agysejtek közötti távolságon. Az Omega3 zsírsavak a létfontosságú neurotranszmitterek termelődését is növelik pl. a dopamin-ét.  (A neurotranszmitterekek specializált kémiai hírvivő molekulák, melyek feladata, hogy egyik idegsejttől a másikig, illetve az izom- vagy mirigysejtekig üzenetet szállítsanak.) És csökkentik az oxidatív és a gyulladásos károsodást az agyban a sérülések után.

Az Omega3 segíti a dopamin termelődését !

 Annak érdekében, hogy az idegi impulzusok eljussanak az egyik idegsejttől a másikig, át kell jutniuk a sejthártyán, ami körülveszi az idegsejtet. Az Omega 3 zsírsavak biztosítják ennek a külső hártyának a rugalmasságát, ezzel megkönnyítik, hogy a jelek átjussanak az agysejtek közötti távolságon. Az Omega3 zsírsavak a létfontosságú neurotranszmitterek termelődését is növelik pl. a dopamin-ét.  (A neurotranszmitterekek specializált kémiai hírvivő molekulák, melyek feladata, hogy egyik idegsejttől a másikig, illetve az izom- vagy mirigysejtekig üzenetet szállítsanak.) És csökkentik az oxidatív és a gyulladásos károsodást az agyban a sérülések után.

Az egyik Omega 3 zsírsav, melyet DHA-nak neveznek, az agykéreg egyik fő szerkezeti eleme. Az agynak e területe felelős a memóriáért, kreativitásért, érzelmekért és a figyelemért. Az alacsony DHA szinttel rendelkező egyéneknek mérhetően kisebb az agyuk. Az agyban található Omega 3 zsírsavak 97%-a DHA. A H2 Molekuláris hidrogén segít az Omega3-nak átjutni a vér-agy gáton.

A másik fontos Omega 3 zsírsav az EPA. Az EPA elősegíti az egészséges véráramlást az agy irányába, így segítve a működését.

 

Az Omega3 hiány következményei

 

Az Omega 3 zsírsavak a magzati fejlődés során gyűlnek össze az agyban. Fontosak az agy növekedéséhez és kifejlődéséhez gyermekkorban. Az Omega 3 zsírsavak harcolnak az időskori mentális leépülés ellen. Az alacsony

Omega 3 hiánya  felgyorsítja az agy öregedését, és agyműködési hiányosságokat
okoz.

Az Omega 3 hiány növeli a neurológiai problémák kifejlődésének kockázatát – például a demencia, Alzheimer-kór és skizofréniát.

Az Omega 3 zsírsavak esszenciálisak (alapvető fontosságúak), mert a tested nem képes előállítani ezeket. Az elfogyasztott ételekkel kell magadhoz venned őket.

A hal, a halolaj, és más tengeri élőlények gazdag forrásai az Omega 3 zsírsavaknak.

A növényi olajokban is megtalálhatóak, például a lenmag, szója és a repce olajában és nagy mennyiségben, a jó minőségű CBD olajban.

A chia mag és a dió is tartalmaz Omega 3 zsírsavakat.

Omega 3 olajokat általában lágykapszulák formájában is lehet venni, de ezeknek a készítményeknek, lehetnek káros hatásaik is, mivel többnyire olyan silány alapanyagokból gyártják, amik már a gyártás előtt rothadásnak indultak.  Képzeljük csak el ! Hatalmas konténerekben tárolják, a több ezer tonnányi hal tetemet, akár több napig is, mire a feldolgozó iparhoz kerül.  Ezek azután, mindenféle chemikáliás tisztító eljáráson végig mennek, ahhoz, hogy a kedves vásárló ne érezze, az az elviselhetetlen bűzt, amit kiadnak magukból.

Onnan tudhatjuk, hogy ilyen eljárással készült terméket vásároltunk, hogy halszagot böfögünk fel. A gyomorban azonnal gázt képez és természetesen, feljön..

Ezért, válasszunk olyan terméket, ami biztonságos, azonnal feldolgozott halakból származik.

 

 

Azok a gyermekek, akiknek az édesanyjuk a terhesség alatt Omega 3
kiegészítőket fogyaszt, magasabb intellektuális és szociális képességekkel rendelkeznek. Kisebb az esélye,
hogy ADHD, autizmus vagy gyermekbénulás fejlődjön ki. Az Omega 3 táplálékkiegészítők csökkentik a
gyermekeknél az ADHD tüneteit, ezzel javítják a figyelmet, és csökkentik a hiperaktívitást és az agressziót.
Komoly depresszió esetén is hasznosnak találták őket.

Omega 3 olajokat általában lágykapszulák formájában is lehet venni, de ezeknek a készítményeknek, lehetnek káros hatásaik is, mivel többnyire olyan silány alapanyagokból gyártják, amik már a gyártás előtt rothadásnak indultak.  Képzeljük csak el ! Hatalmas konténerekben tárolják, a több ezer tonnányi hal tetemet, akár több napig is, mire a feldolgozó iparhoz kerül.  Ezek azután, mindenféle chemikáliás tisztító eljáráson végig mennek, ahhoz, hogy a kedves vásárló ne érezze, az az elviselhetetlen bűzt, amit kiadnak magukból.

Onnan tudhatjuk, hogy ilyen eljárással készült terméket vásároltunk, hogy halszagot böfögünk fel. A gyomorban azonnal gázt képez és természetesen, feljön..

Ezért, válasszunk olyan terméket, ami biztonságos, azonnal feldolgozott halakból származik.

*Kék zónák: A földnek az az öt, kis kiterjedésű területe, ahol a legnagyob számban fordulnak elő 100 év feletti
idős emberek. Ők a táplálkozásuk és életmódjuk okán sokkal kevésbé vannak kitéve a civilizációs hatásoknak! Táplálozásuk, leginkább a tengeri halak és gyümölcseikből áll, így bőségesen hozzájutnak az Omega3-hoz.

MEGRENDELÉS

 

"Amikor arra inspirálod az embereket, hogy keljenek ki az ágyból, harcoljanak az egészségügyi szabadságukért és gyógyuljanak-akkor őhozzájuk beszélsz. Nincs nagyszerűbb munka annál, hogy lássák, és megértsék, hogy a testük nem hibás, hogy jobban érezzék magukat, jobban legyenek és meggyógyuljanak, mint te."

– Anthony Williem-

Kezdj hozzá!

Vedd a kezedbe az egészségedet ?

Íratkozz fel a hírlevélre ! Ne maradj le számos ingyenes ajándékról !